למה לבחור חברת בר מים: מי עדן – מענה על 3 שאלות חשובות

סביר להניח שנתקלתם במהלך השנים לא מעט "מי עדן" במצבים שונים – בין אם קניתם שישיית מים מינרליים איכותיים בסופר כזה או אחר, בין אם קניתם בקבוק קטן לילד שלכם שנמצא בגן או בבית הספר. וקיימת סיבה שבחרתם במי עדן. הסיבה היא שהיא נחשבת כאחת החברות החזקות, הוותיקות והמובילות ביותר בתחום המים המינרלים. לנו כצרכנים, חשוב לשתות את המים הנקיים ביותר, אשר עברו תהליך סינון איכותי ומוקפד.

מעבר לכך, כשאנו לוגמים מן המים, אנו רוצים להרגיש את הטעם של הטבע ואת זה מי עדן מספקת ובגדול. המותג אשר נוסד בשנת 1983 מוביל את השוק ואף נחשב למועדף אצל רבים על פני המתחרות השונות. 

מהי הסיבה לבחור מי עדן?

על אף ההיצע הגדול בשוק, המבחר והתחרות שנוצרה בין החברות השונות, מי עדן עדיין נחשבת למותג המוביל ביותר שיש.

טיב איכות המים, הפיקוח ההדוק ותהליך הסינון אשר עוברים המים במפעלים השונים בחברת מי עדן, הן רק חלק מהסיבות העיקריות שהחברה מצטיינת בהן. החברה דוגלת במצוינות, שירות ללא פשרות, פיקוח ובקרה תמידית על על מוצריה.

יתרה מכך, החברה דוגלת בשימור ושיפור איכות הסביבה בכל יכולתה ולכן בשנה שעברה הצליחה ליצור את בקבוק הפסלטיק אשר ניתן למחזור, כך השאיפה של מי עדן היא שכל בקבוקי המים אשר ברשות החברה יהפכו לממוחזרים למען עתיד טוב יותר וירוק יותר.

מהם המוצרים של חברת מי עדן?

החברה מציעה מגוון רחב של בקבוקי פלסטיק ממוחזרים בשלל משקלים שונים – החל מחצי ליטר ועד כליטר וחצי.

מלבד הבקבוקים, החברה גם ייצרה ברי מים שונים, ואלה הפכו מבוקשים מאוד בקרב הציבור.

כל בר מים הינו ייחודי במינו ואף מעוצב בצורה שנה ומגיע במשקלים שונים, וכך תוכלו לרכוש את בר המים המתאים ביותר עבורכם, הן מבחינת הגודל והן מבחינת העיצוב שבחלל הבית או העסק שלכם. מלבד הבקבוקים וברי המים השונים, לחברה יש מכונות קפה, והיא מבטיחה שברגע שתכינו את הקפה בעזרתן, זו תהיה חוויה שלא הכרתן לפני, כלשונה.

במכונות הקפה, מי עדן מאפשרת בחירה בין שני סוגים שונים לבחירת הלקוח: האחת, פולי קפה מובחרים. האופציה השנייה היא קפסולות קפה מובחרות. הקפסולות מגיעות בתוך מארז יוקרתי ומפנק, שיגרום לקפה שלך להיות הכי אקסלוסיבי שאפשר.

חברות הקפה אשר בבעלות החברה הינן:  Lavazza ו.Philips

מה הם המבצעים של מי עדן?

החברה עצמה מרבה לצאת פעמים רבות בהטבות ובמחירים משתלמים במיוחד עבור הלקוחות הן הקיימים והן החדשים שלה.

כך לדוגמא, אחד המבצעים הטובים בימים אלה הוא על כד המים של מי עדן. מדובר בכד מים גדול, אשר מכיל כמות רבה של ליטרים.

כעת, המבצע מתייחס אך ורק למצטרפים חדשים והחברה הודיעה כי מי שיצטרף לחברה וירכוש עד אחד בלבד, יקבל במתנה 3 כדים על חשבון החברה, בהחלט מבצע משתלם. הכד עצמו משמש למתקן המים של החברה.

אנו במשווים חוסכים יודעים שבנוסף לכך, החברה הציעה מחיר מיוחד לרוכשי 4 כדים כ-19 ליטרים ב-140 ₪ החל מהחודש השני, כאשר בחודש הראשון נשלם רק 70 שקלים.

קיימים מסלולי הצטרפות שונים לחברת מי עדן. כך לדוגמא, במידה והחלטתם לרכוש את בר המים PAUZA MINI, מכשיר המים השייך לחברת פאוזה של מי עדן. 

במחיר חודשי של 85 ₪ תהיו זכאים לאחריות, התקנת המתקן, ההובהלה שלו ואף נורותUV  למשך שלוש שנים. המחיר הכולל יהיה 3060 ₪.

השוואת מחירים של חברת מי עדן עושים באתר משווים – חוסכים. מלאו את הפרטים שלכם, ואנו נבצע את ההשוואה עבורכם בנוחות ובקלות.

עובדים עם הגדולים